Детальный поиск

Отменить
Найденный: 1 Экземпляр 0.000 sn
- Вы можете использовать опцию И / ИЛИ / НЕ для критериев, которые вы хотите добавить или.
- Вы можете вернуться к обычному поиску, нажав кнопку Отмена.
Фильтры
Фильтры
Найденный: 1 Экземпляр 0.000 sn
Коллекция [1]
Ученые [1]
Факультет / Институт [1]
Вид публикации [1]
Год публикации [1]
Язык [1]
Базы данных [2]
Вид индекса [1]
Кафедра [1]
Национальный/Международный [1]
Тематический рубрикатор [4]
Communication and JournalismКыргызско-Турецкий университет «Манас» Коллекция учреждения
Доступ к файлам

Communicating with Voters in Social Networks: The Case of 2011 Presidential Elections in Kyrgyzstan

Elira TURDUBAEVA

This study analyzes online electoral campaigns of candidates for 2011 Presidential Elections in Kyrgyzstan in order to explore interactivity – as a way for improving participation, information, and interest, and the relationships between civil society and parties – within the websites and social network accounts of the candidates. The election involved 19 candidates to the presidency. Total 13 websites, 5 Facebook accounts, 6 Twitter accounts and 4 Odnoklassniki of candidates were monitored during election campaign period of 25 September and 27 October 2011.

Наши обязательства и политика в отношении файлов cookie подпадает под действие закона ТР защите персональных данных № 6698.
Да

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms