Детальный поиск

Отменить
Найденный: 1 Экземпляр 0.001 sn
- Вы можете использовать опцию И / ИЛИ / НЕ для критериев, которые вы хотите добавить или.
- Вы можете вернуться к обычному поиску, нажав кнопку Отмена.
Фильтры
Фильтры
Найденный: 1 Экземпляр 0.001 sn
Коллекция [1]
Ученые [1]
Факультет / Институт [1]
Вид публикации [1]
Год публикации [1]
Язык [1]
Вид индекса [2]
Издатель [1]
Кафедра [1]
Национальный/Международный [1]
Yrd. Doç. Dr. Azamat MAKSUDUNOVİktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
Доступ к файлам

An empirical investigation of home buying behavior in a high-context culture: a strategic marketing-oriented approach

Azamat MAKSUDUNOV

Purpose The housing/real estate sector is one of the most important sectors in any country. However, existing marketing literature on the home buying behavior and the decision-making process is still in the early stage of development. The purpose of this study is to examine the home buying behavior from the consumers' perspective in a high-context culture, namely, Kyrgyzstan and its managerial and/or public policy implications to other countries which are at a similar level of socio-economic development as Kyrgyzstan. Design/methodology/approach Using a questionnaire, data for the study (n 300 ...Более

Наши обязательства и политика в отношении файлов cookie подпадает под действие закона ТР защите персональных данных № 6698.
Да

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms